Peakperioder
Vær på forkant med at håndtere potentielle udfordringer når der er travlt.
Når arbejdsbyrden når sit højdepunkt kan vi sikre at i opretholder
en ubesværet drift. Lad os tage hånd om samtalerne, der ellers ville have væltet læsset.
Ferieperioder
I ferieperioder er det ikke ualmindeligt, at samtaler, der normalt skulle
afholdes, bliver udskudt til medarbejderen er tilbage.
Lad os håndtere samtalerne og vi garanterer at ingen samtaler bliver overset.
Dette mindsker behovet for at medarbejderne skal indhente forsømte samtaler efter ferien
Borgere der ofte aflyser
I tilfælde af hyppige aflysninger fra borgere kan vores service være en effektiv løsning, så jeres medarbejdere har mulighed for at fokuserer på de borgere, der aktivt søger samtalerne.
Vi kan afholde samtalerne i en mere hyppig kadence, hvilket muliggør en prompte sanktionering, hvis en borger aflyser uden gyldig grund.
Frigiv ekstra tid
I tilfælde af at en medarbejder i en periode skal arbejde på andre jobcenter-relaterede opgaver, så lad os håndtere samtalerne så der frigives tid til at medarbejderen, kan dedikere sig fuldt ud til den midlertidige opgave.